Creativepool nominovao Oazu zdravlja

Nominacija za najbolji internet sajt

Beograd / London – Internet sajt apoteka Oaza zdravlja iz Srbije (www.oazazdravlja.rs) nominovan je za najbolji internet sajt u celom svetu u kategoriji “Internet sajtovi (Web)” od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool. Ove nagrade se dodeljuju jednom godišnje i najbolji se biraju glasovima članova tj. publike, kao i od strane globalnih sudija – profesionalaca u oblasti marketinga i oglašavanja, i direktora kreativnih i marketinških agencija. Glasanje publike traje do 8. marta 2019. godine, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine u Londonu.

 

Oaza zdravljaFOTO: Sajt apoteka Oaza zdravlja

U ovogodišnjem takmičenju za titule najboljih učestvuju pojedinci, predstavnici marketinških agencija i kompanija, i brendova u kreativnoj industriji, što ovu nagradu predstavlja u svetlu jedne od najboljih koje se dodeljuju o oblasti marketinga i advertajzinga. Nagrade se dodeljuju u 30 kategorija, kao što su televizija, produkcija, štampani mediji, digitalni mediji, internet sajtovi, animacije, kreativa, brendiranje, direktno oglašavanje, aplikacije, PR, društvene mreže, tipografija, ambalaža, fotografija i dr. Žiri čine stručnjaci iz Banke Engleske (Bank of England), BBC Studija (BBC Studios), CNN-a, Fejsbuka, Jegermaistera (Jägermeister), Frivjua (Freeview), Vodafona, kao i iz kompanije Volt Dizni (The Walt Disney Company). Agencije koje će takođe biti članovi žirija su AnalogFolk, BETC, Grey, Mother, R/GA, VCCP i druge.

Internet sajt - onlajn prodavnica apoteka Oaza zdravlja je dizajnirana i napravljena tokom prve polovine 2018. godine, dok je promovisana i puštena u rad u julu 2018. godine. Dosadašnji zabeleženi ukupan broj jedinstvenih posetilaca je oko 200.000, dok su posetioci za samo osam meseci ostvarili preko 550.000 pregleda aktuelnih stranica i to isključivo organskom pretragom preko dostupnih pretraživača. Kreativnost u dizajniranju sajta, kao i primena vizuelnih kreativnih rešenja doprinela je da internet sajt apoteka Oaza zdravlja bude nominovan u kategoriji „internet sajtovi-pojedinci“ za najbolji među njima.

Oaza zdravlja - Nominacija za najbolji sajt
FOTO: Isečak iz Knjige standarda internet sajta apoteka Oaza zdravlja

Vladimir Suvodolac, vođa tima koji je dizajnirao ovaj internet sajt kaže da je glavna „vodilja“ bila jednostavnost i smirenost sajta, kao i minimalistički pristup prikazu svih neophodnih elemenata koji posetiocima i kupcima daju sve potrebne informacije.

 - Vodili smo se jednostavnošću i praktičnom pristupu kao kada i mi sami želimo da kupimo nešto preko interneta. Prvo je važno da sve bude pregledno, kao i da su sve informacije jednostavne i dostupne, a posle toga i da omogućimo praktičan pristup samoj kupovini proizvoda. Upravo je zbog toga sajt i napravljen, jer će kroz par godina digital preuzeti primat u okviru prodaje i komunikacije uopšte. Takođe, bitno je skrenuti pažnju na dizajn, kao i da sajt treba da se razlikuje od ostalih, odnosno konkurencije. Iz tog razloga napravili smo knjigu standarda sajta apoteka Oaza zdravlja koji u potpunosti pokriva sve standarde brenda i komunikacije na internetu. Zanimljivo je napraviti vizuelno kreativan sajt, ali ukoliko je on previše apstraktan mali broj ljudi će znati da ga koristi. E-Commerce sajtovi su malo drugačiji, a mi smo u primeru Oaze zdravlja pokazali da dizajn može da isprati zahtevan sajt koji prodaje proizvode, a ujedno i edukuje posetioce o dostupnim proizvodima i njihovim namenama, kao i da stvori poverenje kod posetilaca, odnosno kupaca. Nama je važno da sajtovi koje pravimo postavljaju standarde i pomeraju ustaljenost u okviru dizajna, funkcionalnosti i same upotrebe, jer u današnje vreme svi sajtovi skoro da liče jedni na druge. Sajt Oaze zdravlja se razlikuje, i upravo je iz tog razloga prepoznat kao pozitivan primer veb dizajna u svetu, rekao je Vladimir Suvodolac iz marketinške agencije "Foster + Svensson".

 Oaza zdravlja - Nominacija za najbolji sajt
FOTO: Naslovna stranica sajta apoteka Oaza zdravlja

- Digitalizacija farmaceutske industrije je važna u trenutku kada tehnologije napreduju velikom brzinom i kada želimo da objedinimo dve industrije: farmaceutsku i kreativnu industriju. Definisane fotografije, raspored proizvoda na koje želimo da skrenemo pažnju, prodaja proizvoda, kao i prvenstveno obrazovanje posetilaca sajta pružanjem svih informacija o aktuelnim temama u oblasti zdravlja i prevencije, a zatim i o samim svojstvima proizvoda, čini jednu zaokruženu priču kojom vi posetocima sajta poručujete da dođu češće jer uvek imate informacije za njih koje mogu da im koriste u svakodnevnom životu, kaže Nataša Radičević Nikolić, direktor marketinga Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja".

Pored internet sajta apoteka Oaza zdravlja i marketinške agencije Foster + Svensson koja stoji iza rada, takođe su nominovani radovi klijenata i agencija poput: Tesco, Skitties, Reebok, Nike, Citibank, Pizza Hut, Geometry, Wieden+Kennedy, Interbrand, Huge, Ogilvy & Mather, McCann, KFC, DDB, Apple, Saatchi & Saatchi, The New York Times, NBC, BBDO, Bloomberg, Fox Sports, Eurosport, Havas, Barclays, Warner Bros, Ericsson, Adidas, Kellogs, HSBC, Huawei, CNN, Wunderman, Verizon, Philips, MullenLowe, Leo Burnett, Digitas, YouTube, Grey, Sagmeister & Walsh, Y&R, IAB, Dentsu, Spotify, AT&T, JWT, PepsiCo, TBWA, FCB, Vodafone, New Balance, ASOS, Dyson, Innocent, Ministry of Sound, Ted Baker, Red Bull.

Sajt apoteka Oaza zdravlja i agencije Foster + Svensson jedini je iz Srbije i našeg regiona koji je nominovan za ovu prestižnu nagradu koju dodeljuje Creativepool.

Glasanje publike i žirija traje do 8. marta, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine.

 

PROJEKTNI TIM

Klijent: Apoteke Oaza zdravlja

Marketing: Marija Nikolić, Nataša Radičević Nikolić

Produkt: Slobodanka Špijunović

E-Commerce: Tijana Risimović

 

Agencije: Foster + Svensson, Centrade Cheil, Web Etiketa

Vođa tima: Vladimir Suvodolac

Kreativni tim: Željka Medić Bošković, Vladimir Suvodolac

Digitalni marketing: Aleksandar Nikolić, Anka Karanović, Helena Tošić

Tehnički razvoj: Boris Miljković, Mladen Srećković, Stefan Rakić

E-Commerce: Helena Tošić

 

DODATNI MATERIJAL

Internet sajt apoteka Oaza zdravlja: https://www.oazazdravlja.rs

Creativepool lista nominovanih: https://creativepool.com/annual/2019/shortlist (kategorija: Web)

Creativepool pregled rada: https://creativepool.com/suvodolac/projects/oaza-zdravlja-pharmaceutical-e-commerce-website-for-oaza-zdravlja  

Oaza zdravlja - Nominacija za najbolji sajt

LINK: https://creativepool.com/annual/2019/shortlist/#Web

 

Uživajte u zimskim čarolijama i zadovoljite potrebu organizma za vitaminom D

Sve što treba da znamo o vitaminu D3

Masti iz hrane su gotovo uvek kombinacija zasićenih i nezasićenih masti

Masnoće – dobre, loše, neophodne

„Suve oči“ spadaju u jedno od najčešćih oboljenja u oblasti očne medicine

Kako naći olakšanje kod suvih očiju?

Šta se to dešava sa kožom pa kažemo moja koža je suva?

SUVA KOŽA

Kroz igru dete upoznaje

Deca su ukras sveta

Zašto je sve važan koenzim Q10?

Koenzim Q10

Negovana, lepa i čista koža danas je nakit

Mitiseri, zbogom!

Hemoroidi nisu bauk ni sramota

Hemoroidi - bolest savremenog doba

Kurkuma je višegodišnja zeljasta biljka

Kurkuma - čudotvorac

Egipatski lekari su za obradu rana koristili srebrne skalpele.

Srebro - prirodni antibiotik i njegova primena

Čak 90% bolesti, izuzev infekcija i nesreća, usko je vezano sa ishranom

Super hrana za super vek

Što je imunitet jači i otporniji, lakše ćemo se izboriti sa infekcijama

Beta glukani - imunomodulatori

Sezona respiratornih infekcija počinje dolaskom hladnih dana

Grip, nazeb ili alergija?

Hijaluronska kiselina se stvara u organizmu, a jedan deo unosimo i putem hrane

Hijaluronska kiselina i koliko je bitna našem organizmu

Da li svaka žena može da ih koristi?

Tablete za odlaganje menstrualnog ciklusa - da ili ne?

Prednosti lečenja homeopatije

Lečenje homeopatijom

Alergija na ambroziju

Nekada hrana bogova, a danas?

Sastojci savršenog šejka

Ishrana - Osnova vašeg zdravlja

Boravak u prirodi ne mora nužno da bude neprijatan

Ta mala stvorenja

Kako se zaštititi od opekotina od sunca?

Opekotine od sunca

Koliko je ustvari dobro piti lekove i sunčati se?

Da li lekovi i sunce idu zajedno?

Detoksikacija organizma, neophodna nakon praznika

Najmoćniji prirodni antibiotik: Ulje divljeg origana

Evo nekoliko sastojaka naših omiljenih namirnica

Namirnice koje nam NE pomažu da se oporavimo od prehlade

Evo kako sprečiti isušivanje kože zimi

Holivudski dermatolog otkriva: Zlatna pravila za blistavu kožu

Dnevna rutina za bebin osećaj prijatnosti

Koža bebe: koža koja je izložena jakim agresivnim uticajima