Uživajte u zimskim čarolijama i zadovoljite potrebu organizma za vitaminom D

Sve što treba da znamo o vitaminu D3

Vitamin D3 se pod dejstvom sunčevih zraka stvara u našem organizmu. U ovim zimskim danima svima nam nedostaje sunce, međutim i kada dođu letnji meseci oprezno se izlažemo suncu da bismo izbegli štetno delovanje UV zraka....

Masti iz hrane su gotovo uvek kombinacija zasićenih i nezasićenih masti

Masnoće – dobre, loše, neophodne

Prazničnu idilu ovih dana, uz radost i tradicionalna porodična okupljanja, prati i bogata praznična trpeza. Uz nju, neminovno, i koji kilogram viška, a ponekad i povišene masnoće u krvi. Visoke vrednosti masnoća u krvi...

„Suve oči“ spadaju u jedno od najčešćih oboljenja u oblasti očne medicine

Kako naći olakšanje kod suvih očiju?

Suze kontinuirano teku čak i kada ih ne „lijemo“ od tuge ili radosti. Suzni film konstantno prekriva oko i razliva se preko očne jabučice svakih 5 do 10 sekundi - sa svakim treptajem oka. Taj kontinuirani suzni film či...

Šta se to dešava sa kožom pa kažemo moja koža je suva?

SUVA KOŽA

Koža je naš najveći organ. Smatra se da je površine oko 2 kvadratna metra, težine oko 3kg, a debljina kože varira od 0,5 do 5mm, tanja je na unutrašnjem delu podlaktice, a deblja na izloženim mestima kao što su tabani....

Kroz igru dete upoznaje

Deca su ukras sveta

Srećna deca odrastaju u srećne ljude koji odgajaju srećnu decu! I zaista, deca su najveća sreća kada su živa i zdrava, pomalo nestašna, znatiželjno dosadna... Svaki roditelj želi da njegovo dete bude srećno i da...

Zašto je sve važan koenzim Q10?

Koenzim Q10

Kada kažemo koenzim Q10, prva asocijacija su nam kreme za lice. Međutim Q10 je daleko bitnija supstanca u našem organizmu. Koenzim Q10 ili ubihinon je supstanca koja se normalno nalazi u našem organizmu i to u...

Negovana, lepa i čista koža danas je nakit

Mitiseri, zbogom!

Šta su to zapravo mitiseri? Mitiseri su zatvorene pore na licu koje se pojavljuju usled pojačanog lučenja sebuma (spoj lipida kojeg stvaraju i izlučuju lojne žlezde u dermisu). U dodiru sa kiseonikom na površi...

Hemoroidi nisu bauk ni sramota

Hemoroidi - bolest savremenog doba

Hemoroidi ili šuljevi su proširene vene ispod sluzokože završnog dela debelog creva i čmara. Sami hemoroidi ne predstavljaju uvek bolest, bolest nastaje tek kada se jave simptomi. Njihova osnovna funkcija je zadržavanj...

Kurkuma je višegodišnja zeljasta biljka

Kurkuma - čudotvorac

Kurkuma je višegodišnja zeljasta biljka, poreklom iz Azije. Pripada porodici đumbira, a najćešće se koristi kao začin. Koristi se i kao aditiv u proizvodnji sira, jogurta, putera, margarina i senfa. Glavni akti...

Egipatski lekari su za obradu rana koristili srebrne skalpele.

Srebro - prirodni antibiotik i njegova primena

Srebro (lat. Argentum) je jedan od plemenitih metala. U prirodi se javlja u elementarnom stanju ili u jedinjenjima. Najbolji je provodnik toplote i elektriciteta. Mekano je, pa je lako za oblikovanje i pravljenje nakita....

Čak 90% bolesti, izuzev infekcija i nesreća, usko je vezano sa ishranom

Super hrana za super vek

Ishrana je, svakako, činilac koji najviše utiče na naše zdravlje a pravilna i zdrava ishrana postala je jedan od najvažnijih problema savremenog društva. Ponekad, ili vrlo često, nam se čini da su se, uz savremeni stil i...

Što je imunitet jači i otporniji, lakše ćemo se izboriti sa infekcijama

Beta glukani - imunomodulatori

Šta je imunitet? Imunitet je sposobnost organizma da se brani od njemu stranih i štetnih mikroorganizama, bakterija, virusa i gljivica kao i od njihovih hemijskih supstanci - toksina. Što je imunitet jači i otporniji, l...

Sezona respiratornih infekcija počinje dolaskom hladnih dana

Grip, nazeb ili alergija?

Hladno vreme pogoduje širenju uzročnika respiratornih infekcija, zato i povezujemo njihove simptome sa hladnoćom. A ako hladnoća nije uzrok, šta onda jeste?! Grip, nazeb/prehladu ne donosi hladno vreme, nego virusi. Kako...

Hijaluronska kiselina se stvara u organizmu, a jedan deo unosimo i putem hrane

Hijaluronska kiselina i koliko je bitna našem organizmu

Hijaluronska kiselina je glikozaminoglikan, osnovni sastojak ljudskog tela. To je zapravo dug lanac ugljenih hidrata koji imaju sposobnost da zadrže ogromnu količinu vode. Jedan gram ove supstance u stanju je da za sebe...

Creativepool nominovao Oazu zdravlja

Nominacija za najbolji internet sajt

Beograd / London – Internet sajt apoteka Oaza zdravlja iz Srbije (www.oazazdravlja.rs) nominovan je za najbolji internet sajt u celom svetu u kategoriji “Internet sajtovi (Web)” od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool. Ove nagrade se dodeljuju jednom godišnje i najbolji se biraju glasovima članova tj. publike, kao i od strane globalnih sudija – profesionalaca u oblasti marketinga i oglašavanja, i direktora kreativnih i marketinških agencija. Glasanje publike traje do 8. marta 2019. godine, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine u Londonu.

 

Oaza zdravljaFOTO: Sajt apoteka Oaza zdravlja

U ovogodišnjem takmičenju za titule najboljih učestvuju pojedinci, predstavnici marketinških agencija i kompanija, i brendova u kreativnoj industriji, što ovu nagradu predstavlja u svetlu jedne od najboljih koje se dodeljuju o oblasti marketinga i advertajzinga. Nagrade se dodeljuju u 30 kategorija, kao što su televizija, produkcija, štampani mediji, digitalni mediji, internet sajtovi, animacije, kreativa, brendiranje, direktno oglašavanje, aplikacije, PR, društvene mreže, tipografija, ambalaža, fotografija i dr. Žiri čine stručnjaci iz Banke Engleske (Bank of England), BBC Studija (BBC Studios), CNN-a, Fejsbuka, Jegermaistera (Jägermeister), Frivjua (Freeview), Vodafona, kao i iz kompanije Volt Dizni (The Walt Disney Company). Agencije koje će takođe biti članovi žirija su AnalogFolk, BETC, Grey, Mother, R/GA, VCCP i druge.

Internet sajt - onlajn prodavnica apoteka Oaza zdravlja je dizajnirana i napravljena tokom prve polovine 2018. godine, dok je promovisana i puštena u rad u julu 2018. godine. Dosadašnji zabeleženi ukupan broj jedinstvenih posetilaca je oko 200.000, dok su posetioci za samo osam meseci ostvarili preko 550.000 pregleda aktuelnih stranica i to isključivo organskom pretragom preko dostupnih pretraživača. Kreativnost u dizajniranju sajta, kao i primena vizuelnih kreativnih rešenja doprinela je da internet sajt apoteka Oaza zdravlja bude nominovan u kategoriji „internet sajtovi-pojedinci“ za najbolji među njima.

Oaza zdravlja - Nominacija za najbolji sajt
FOTO: Isečak iz Knjige standarda internet sajta apoteka Oaza zdravlja

Vladimir Suvodolac, vođa tima koji je dizajnirao ovaj internet sajt kaže da je glavna „vodilja“ bila jednostavnost i smirenost sajta, kao i minimalistički pristup prikazu svih neophodnih elemenata koji posetiocima i kupcima daju sve potrebne informacije.

 - Vodili smo se jednostavnošću i praktičnom pristupu kao kada i mi sami želimo da kupimo nešto preko interneta. Prvo je važno da sve bude pregledno, kao i da su sve informacije jednostavne i dostupne, a posle toga i da omogućimo praktičan pristup samoj kupovini proizvoda. Upravo je zbog toga sajt i napravljen, jer će kroz par godina digital preuzeti primat u okviru prodaje i komunikacije uopšte. Takođe, bitno je skrenuti pažnju na dizajn, kao i da sajt treba da se razlikuje od ostalih, odnosno konkurencije. Iz tog razloga napravili smo knjigu standarda sajta apoteka Oaza zdravlja koji u potpunosti pokriva sve standarde brenda i komunikacije na internetu. Zanimljivo je napraviti vizuelno kreativan sajt, ali ukoliko je on previše apstraktan mali broj ljudi će znati da ga koristi. E-Commerce sajtovi su malo drugačiji, a mi smo u primeru Oaze zdravlja pokazali da dizajn može da isprati zahtevan sajt koji prodaje proizvode, a ujedno i edukuje posetioce o dostupnim proizvodima i njihovim namenama, kao i da stvori poverenje kod posetilaca, odnosno kupaca. Nama je važno da sajtovi koje pravimo postavljaju standarde i pomeraju ustaljenost u okviru dizajna, funkcionalnosti i same upotrebe, jer u današnje vreme svi sajtovi skoro da liče jedni na druge. Sajt Oaze zdravlja se razlikuje, i upravo je iz tog razloga prepoznat kao pozitivan primer veb dizajna u svetu, rekao je Vladimir Suvodolac iz marketinške agencije "Foster + Svensson".

 Oaza zdravlja - Nominacija za najbolji sajt
FOTO: Naslovna stranica sajta apoteka Oaza zdravlja

- Digitalizacija farmaceutske industrije je važna u trenutku kada tehnologije napreduju velikom brzinom i kada želimo da objedinimo dve industrije: farmaceutsku i kreativnu industriju. Definisane fotografije, raspored proizvoda na koje želimo da skrenemo pažnju, prodaja proizvoda, kao i prvenstveno obrazovanje posetilaca sajta pružanjem svih informacija o aktuelnim temama u oblasti zdravlja i prevencije, a zatim i o samim svojstvima proizvoda, čini jednu zaokruženu priču kojom vi posetocima sajta poručujete da dođu češće jer uvek imate informacije za njih koje mogu da im koriste u svakodnevnom životu, kaže Nataša Radičević Nikolić, direktor marketinga Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja".

Pored internet sajta apoteka Oaza zdravlja i marketinške agencije Foster + Svensson koja stoji iza rada, takođe su nominovani radovi klijenata i agencija poput: Tesco, Skitties, Reebok, Nike, Citibank, Pizza Hut, Geometry, Wieden+Kennedy, Interbrand, Huge, Ogilvy & Mather, McCann, KFC, DDB, Apple, Saatchi & Saatchi, The New York Times, NBC, BBDO, Bloomberg, Fox Sports, Eurosport, Havas, Barclays, Warner Bros, Ericsson, Adidas, Kellogs, HSBC, Huawei, CNN, Wunderman, Verizon, Philips, MullenLowe, Leo Burnett, Digitas, YouTube, Grey, Sagmeister & Walsh, Y&R, IAB, Dentsu, Spotify, AT&T, JWT, PepsiCo, TBWA, FCB, Vodafone, New Balance, ASOS, Dyson, Innocent, Ministry of Sound, Ted Baker, Red Bull.

Sajt apoteka Oaza zdravlja i agencije Foster + Svensson jedini je iz Srbije i našeg regiona koji je nominovan za ovu prestižnu nagradu koju dodeljuje Creativepool.

Glasanje publike i žirija traje do 8. marta, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine.

 

PROJEKTNI TIM

Klijent: Apoteke Oaza zdravlja

Marketing: Marija Nikolić, Nataša Radičević Nikolić

Produkt: Slobodanka Špijunović

E-Commerce: Tijana Risimović

 

Agencije: Foster + Svensson, Centrade Cheil, Web Etiketa

Vođa tima: Vladimir Suvodolac

Kreativni tim: Željka Medić Bošković, Vladimir Suvodolac

Digitalni marketing: Aleksandar Nikolić, Anka Karanović, Helena Tošić

Tehnički razvoj: Boris Miljković, Mladen Srećković, Stefan Rakić

E-Commerce: Helena Tošić

 

DODATNI MATERIJAL

Internet sajt apoteka Oaza zdravlja: https://www.oazazdravlja.rs

Creativepool lista nominovanih: https://creativepool.com/annual/2019/shortlist (kategorija: Web)

Creativepool pregled rada: https://creativepool.com/suvodolac/projects/oaza-zdravlja-pharmaceutical-e-commerce-website-for-oaza-zdravlja  

Oaza zdravlja - Nominacija za najbolji sajt

LINK: https://creativepool.com/annual/2019/shortlist/#Web